I scientisti anu avà ideatu un schermu di finestra chì puderia aiutà à cumbatte a contaminazione interna in cità cum'è Pechino.Un studiu recente realizatu in a capitale hà dimustratu chì i schermi - chì sò spruzzati cù nanofibre trasparenti, chì catturanu a contaminazione - eranu estremamente efficaci à mantene i contaminanti dannosi fora, rapporti Scientific American.
I nanofibres sò creati cù polimeri chì cuntenenu nitrogenu.I schermi sò spruzzati cù e fibri cù u metudu di colpu-spinning, chì permette una capa assai fina per copre uniformemente i schermi.
A tecnulugia anti-inquinamentu hè una idea di i scientisti di l'Università Tsinghua di Pechino è di l'Università di Stanford.Sicondu i scientisti, u materiale hè capaci di filtrà più di u 90 per centu di i contaminanti dannosi chì urdinariamenti viaghjanu attraversu schermi di finestra.
I scientisti anu pruvatu i schermi anti-inquinamentu in Pechino durante un ghjornu estremamente smoggy in dicembre.Duranti a prova di l'ora di 12, una finestra di 1 per dui metri hè stata dotata di una schernu di finestra stratificata cù nanofibre anti-inquinamentu.A pantalla hà filtratu cù successu u 90,6 per centu di particelle periculose.À a fine di a prova, i scientisti sò stati facilmente capaci di sguassà e particelle periculose da u screnu.
Queste finestre puderanu eliminà, o almenu riduce, a necessità di sistemi di filtrazione di l'aria caru, ineficienti in energia, necessarii in cità cum'è Pechino.
Tempu di pubblicazione: 06-Nov-2020